Monday, 26 September 2011

Time flies


No sólo los chanchos vuelan: el tiempo también. Y viceversa. A un paso de octubre, y aun paso de transitar nuevamente por aeropuertos: de Heathrow a Ezeiza pasando por Río de Janeiro para hacer parapente (si me animo) y comer açaí.
Es imperiosa cierta planificación en lo que a bestiarios se refiere, a saber:
Miércoles 5/10: última actualización de la tienda desde Inglaterra.
Sábado 15/10: cierre temporario del bestiario.
Lunes 31/10: vuelven las bestias, pero desde Argentina.
Febrero 2012: volveremos a cruzar el charco y pasar de 35°C a 5.
Desde que me dejé seducir por la inmediatez de Facebook, este blog se resistió bastante. Pero no se engañen: mi corazón está acá. Así que para compensar esa falta de atención bloguera, un pequeño sorteo para todos mis queridos y atentos lectores: un chancho que vuela. Tienen tiempo hasta el jueves al mediodía hora de Londres para dejar un comentario y entrar en el sorteo. Ah, y sigue la liquidación de otoño en etsy!


It’s not just pigs that fly: time does too. And vice-versa. With October only a step away and just one more step from transiting through airports again: From Heathrow to Ezeiza with a few hours’ stopover in Río de Janeiro –time enough to go paragliding (if I so decide) and to have some açaí.
A modicum of planning regarding bestiaries is imperative, as follows:
Wednesday 5/10: Last shop update from the UK.
Saturday 15/10: Shop temporarily closes.
Monday 31/10: The beasts are back, but from Argentina.
February 2012: We cross the pond again and drop from 35°C to 5.
I know Facebook’s immediacy has been taking its toll on the attention I pay to this blog but don’t be fooled: my heart is here. And to compensate this lack of attention, a little giveaway for my beloved and thoughtful readers: A flying pig. You have time until Thursday noon, London time, to enter the draw. And the autumn sale on etsy continues!

18 comments:

ana pina said...

Oh, I love that dreamy little pig with wings... I'd love to adopt him!
I wish you a happy stay in Argentina! And good luck to me in this giveaway :)

naomemandeflores said...

Oh, how adorable! I wish he could fly all the way to my house!

I hope you have enought time to go paragliding here in Rio, it would be soooo amazing!


Camila Faria

karamba! said...

when will pigs fly - right now!
Great works!

Jet said...

It's me again Flor! :) Love to have this pretty creation :)

Yolanda said...

¿leí la palabra sorteo?
pues me apunto!!!

We Blog Artists said...

SO SO SWEET!
Yes, time flies...we'll miss you...
Have a safe travel!!!
HUGS
Char.x

Irit said...

So so cute!!! Count me in. :-D

Eulàlia said...

Creativity 100%! Love your beasts!

Lesley said...

Hi - Do we just have to post a comment to enter the draw ? -Sorry ! I cant see any other instructions !

The Virgin Rose said...

cute little piggy! i would love to give him a new home! :)

Georgia said...

What a wonderful little pig, I love it! Have a safe journey!

Cathy said...

Love the little piggy. Your sweet beasts are irresistible.

kat said...

adoré el chanchito volador, yo hice chanchos con alas hace años, me parece genial lo q haces, un abrazo.

Kat

Rocio said...

Hola Flor!
Acabo de intentar publicar comment, pero por alguna misteriosa razón, el blog no me dejaba... Bueno, decirte que me encanta el chanchito volador! Definitivamente me apunto al sorteo! Y que la pases genial en Argentina con tu family, y que puedas concretar todos tus proyectos! Besosssss!

vapor.qualquer said...

Yeah yeah... When pigs can fly...

By the way, we featured your wonderful work on our blog :)

lucrecia rodriguez said...

como vuela el tiempo!!!
quiero participar en el sorteo, espero tener suerte esta vez!!
hermosas tus bestias Flor!!

llan said...

lo quiero!
lo quiero y lo quiero !
me encanta ese chancho volador

flor said...

thanks for entering the giveaway!comments are closed now, I'll let you know the winner tonight!
gracias a todos por entrar en el sorteo! los comentarios ya estan cerrados, les aviso quién ganó esta noche!